Monday, May 16, 2011

sekian lama

Alhamdulillah , hari ini aku berkesempatan untuk mengarang blogku yang telah sekian lama tidak terusik . 5 bualn dalam tahun 2011 telah aku tempuhi .penuh dengan jenaka dan senyuman . berbagai kisah dan cerita . perubahan serta kematangan dalam diri ku semakin masak . aku mula berfikir jauh . syukur pada Ilahi kerana membuka pintu hatiku untuk dewasa . nasihat lagu lagu cerita cerita berjaya memotivasi kan diri ku . perkataan baru yang tercentus dalam minda kini menjadi sumber inspirasi ku . DIAM DENGAR BERFIKIR . masih terlalu cetek pencapaian ku . perjalanan baru sahaja bermula . SPM adalah langkah aku yang pertama . persediaan bagi menghadapi nye terus aku perbaiki . kini peperiksaan pertengahan tahun sedang berlangsung . sekian saja kali ini . InsyaAllah bertemu lagi .

0 comments: